Pages

Wednesday, November 4, 2009

tiba tiba.....

.
.
.
teringatkan Im, tgk jam kol baru kol 10:30 pg.
Van belum ambik lagi ni...tepon cikgu G la kejap...

trut trut...
trut trut... (eh ada ringtone ke hp dia?. tak peka betul la aku ni...hehe)

G, im dah gi sekolah
belum kak, dia kat depan ngah pakai kasut sekolah..
oohh..meh akak nak cakap dgn dia jap

dgr sore cikgu G ckp im, ni mama nak cakap..

assalamualaikum....
takde jawap pun..hish budak ni

im, mama rindu im la.
hehe
gelak malu2 pulak dia ni
im rindu mama tak?
tak
ah? :(
mama sayang im. im sayang mama tak?
sayangg...
hehehe. ok, malam ni kita jumpa kay..
ok...


lahaiii....hensemnye anak aku tu...hahahaha

oraiittt....

2 comments:

Ⓛⓔⓔⓝ said...

"welcome to blogger tegarrrrrrrr..."
ha ha haaa...

*nanti leh masokkan fotoshoot yg lawo2 tu kat sini ye Lya...
**kita dh lama tk fotoshoot...dh karat dah ni..mencik tau..

esh said...

hahaha..thanks Leen :)

Related Posts with Thumbnails